Meet the Office
20-09-2024 Ik, Saar, kreeg als eerste de eer om een stukje te schrijven in onze nieuwe rubriek ‘Meet the Office’. Toen ik werd gevraagd begon ik direct met veel plezier te typen over wie ik ben. Mijn naam is Saar en ik ben opgegroeid in Portugal, Amerika en Eindhoven. Ik heb dus al veel van de wereld mogen zien en ervaren! Al deze ervaringen neem ik mee in mijn dagelijkse leven en in mijn werkzaamheden.

Alweer twee jaar geleden ben ik bij Giving Back begonnen als Projectmanager. Ik werk dagelijks aan al onze digitale systemen, neem de gehele organisatie van het jaarverslag op me en denk mee in de ontwikkeling van nieuwe (creatieve) initiatieven. Zo stond ik afgelopen jaar aan het roer tijdens de organisatie van het ‘Giving Back Invites…’ evenement in het Hilton Hotel Schiphol, waar de wereldwijd bekende Stedman Graham zijn inspirerende verhaal heeft verteld.

Ik doe mijn werk met veel plezier en ben dan ook altijd op kantoor te vinden, maar niet alleen tijdens mijn werk hou ik er van om maatschappelijk betrokken te zijn. Ook in mijn vrije tijd ben ik veel in de weer. Zo ben ik vaak terug te vinden achter de bar van de Patronaat in Haarlem, presenteer ik als WonderWoman de SuperHeroKidsRun en was ik afgelopen week Event Host in London.

Lees je dit verhaal en denk je: “met haar wil ik sparren over een toekomstig evenement” of “wat een topper, let’s stay in touch”. Aarzel dan niet en stuur een connectieverzoekje op LinkedIn https://www.linkedin.com/in/saar-michielsen/!

Met veel plezier kijk ik uit naar mijn toekomst bij Giving Back.

Hopelijk tot snel!

Saar Michielsen

Neem contact op met Givingback

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Inloggen Giving Back

Vul onderstaande gegevens in om in te loggen bij Giving Back.

Wachtwoord vergeten of instellen?
Ben je lid van Giving Back maar heb je nog geen wachtwoord? Registreer je dan hier

Wachtwoord instellen

Stuur je e-mailadres en je ontvangt binnen enkele minuten een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.